مقالات

معرفی گل رز جاودان و تاریخچه آن

گل رز جاودان را می توان یکی از زیباترین و محبوب ترین گل های سال 2020 در جهان نامید. و باکس گل رز جاودان را لوکس ترین روش برای هدیه دادن گل دانست. گل های رز دارای تنوع نوعی و رنگی بسیار بالایی هستند. این تنوع ، به جایگاه گل رز در بین ملت ها افزوده است. به گونه ای که امروزه یکی از پر فروش ترین اقسام گل های طبیعی ، گل های رز هستند. دلیل این تقاضای بالا هم این است که گل رز از نظر کثرت قرارگیری به عنوان گل ملی در رده اول جهان قرار دارد. به طوری که در کشورهای ایالات متحده آمریکا، ایتالیا، انگلستان، ایران، عربستان سعودی، عراق، رومانی، مراکش، بلغارستان و … گل رز به عنوان گل ملی معرفی شده است.

با این تفاسیر ، جای تعجب نیست اگر تولید کنندگان و عرضه کنندگان گل رز طبیعی درصدد ایجاد تغییراتی در گل های خود و به عبارتی اصلاح ژنیتیکی آن ها و یا ایجاد تغییرات فیزیکی جهت بهبود کیفی در آن ها باشند.

رز جاودان و تاریخچه آن

به تازگی نوع جدیدی از گل رز، با اصلاح نژاد و تغییرات ژنتیکی ، با نام تجاری ” گل رز جاودان “تکثیر شده و خیلی زود به یکی از محبوب ترین انواع گل رز تبدیل شده است . میتوان گفت که این گل های طبیعی با همان کیفیت و طراوت گل های رز معمولی ، با جدید ترین تکنولوژی روز مومیایی شده اند . درواقع ایده ی ساخت این نوع از گل رز های جاودان از یک فیلم سینمایی با نام ” دیو و دلبر ” گرفته شده است.

حتما برای شما هم پیش آمده که وقتی گل های زیبایی هدیه می‌گیرید علاقه مندید که ماندگاری گل را افزایش دهید. اما چطور ممکن است؟ شاید باورناپذیر بنظر برسد ولی بر خلاف گل های معمولی که به راحتی خشک می شوند، گل هایی وجود دارند که تا چند سال زنده و شاداب اند. اما آنچه که واضح است این است که تثبیت و افزایش ماندگاری گل های تزئینی (به ویژه زمانی که به عنوان هدیه ای ارزشمند از یک عزیز دریافت کرده باشیم) امری بسیار مهم است. روند جاودان سازی گل های رز طبیعی جاودان برای نخستین بار در سال 1980 میلادی اتفاق افتاد. از آن پس این روند روز به روز مدرن تر و پیشرفته تر شد. به گونه ای که امروزه بر اساس آخرین تکنیک های جاودان سازی گل های رز طبیعی جاودان می توانیم از عمر بالای گل های رز حتی تا چندین سال اطمینان حاصل کنیم.

پیشرفت تکنولوژی و استفاده از روش های جدید، قابلیت تولید گل های رز طبیعی جاودان را در رنج رنگی بسیار گسترده ای فراهم ساخته است. بر خلاف تصور برخی از کاربران، گل های رز جاودان کاملا طبیعی هستند که طی پروسه های منحصر به فردی از گل های تازه رز به عمل آمده اند. این گل ها می توانند تا چندین سال تازه باقی بمانند بدون این که به آب نیاز داشته باشند یا طراوت، رنگ و زیبایی خود را از دست بدهند. گل رز جاودان بر اساس گستره تقاضای جهانی برای بهبود کیفی گل ها تولید شده است.

باکس گل رز جاودان : یک هدیه خاص و لاکچری

اگر مایلید هدیه ای هیجان انگیز و الهام بخش به یکی از عزیزان خود بدهید ، گل رز جاودان بهترین انتخاب شماست . این نوع رز نه تنها برای هنرمندان و طرفداران گل های زیبا جذاب است بلکه مورد پسند همه ی سلیقه هاست.به طوری که میتوان گل رز جاویدان را به عنوان هدیه ای فوق العاده روز مادر ، ولنتاین ، کریسمس ، اعیاد ملی و مذهبی ، تولد ، فارغ التحصیلی ، سالگرد ها و . . . برشمرد. همچنین هدیه ای مناسب و زیبا برای دکوراسیون اتاق و دفترکار است . وجود چنین موجود زنده ی زیبایی در کنار فرد دوست داشتنی ما ،به او یاد آوری میکند که عشق حقیقی میتواند تا ابد زنده و پایدار باشد.

نظراتی برای “معرفی گل رز جاودان و تاریخچه آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *